Follow Us @soratemplates

MOJ NAJBOLJI DRUG IMA JEDNU DJEVOJKU KOJU ZVLAČI VIŠE OD GODINU DANA. MNOGO JE PONIŽAVA...


Moj najbolji drug ima jednu djevojku koju zvlači više od godinu dana. Mnogo je ponižava, skida do gola pred cijelim društvom i radi joj druge gadosti koje ne mogu ni da napišem. Kada je slavio 18. rođendan uradio je nešto zbog čega sam se odaljio od njega ikao ga volim kao rođenog brata.

 
Na rođendanu je bilo nas 10-ak i naravno jedino žensko ona njegova “djevojka”. Pripremila mu je tortu, svjećice, sve, baš se potrudila, a kada je pogasio sve svijeće rekla je da se nada da će mu se sve želje ispuniti. Tada joj je rekao da je baš u tom trenutku poželio da ona cijelom društvu, ono, pruži oralni. Bunila se, mi smo mislili da se i on šali, ali nakon par minuta pala je nakoljena i …

 
Svi su sa odušavljenjem pristali, glupa muška pamet, jedino sam se ja spakovao i napustio “slavlje”. Od tada se nismo ni čuli ni vidjeli, iskreno nemam ni želju, a kada sam čuo da se on kao na mene ljuti jer sam mu uvrijedio njegovu čas, ponos… Pljunem mu na njegovu čast i ponos…