Follow Us @soratemplates

IMAM 62 GODINE, I NASTAVNICA SAM U PENZIJI. UDALA SE I RODILA DETE SA 24. PRE NEGO ŠTO SAM ZAPOČELA...

Imam 62 godine, nastavnica sam u penziji. Udala se i rodila dete sa 24. Pre nego sto sam zapocela vezu sa muzem jako sam ga volela.

 
Ali tih dana sam se dvoumila izmedju njega i coveka koji je usao u moj zivot par meseci ranije a bili smo samo prijatelji. Odlucila sam se za supruga. Ubrzo sam zatrudnela i rodila kcer. Ubrzo se ljubav prema muzu ugasila, prestala sam da ga volim ali on mene nije. Odlucili smo da ostanemo zajedno. Muz mi je umro pre 2 godine,

 
a supruga coveka koji je slucajno usao u moj zivot umrla je pre godinu dana. Svog supruga nikad nisam prevarila, a ovog coveka sam 38 godina pozdravljala na ulici, razgovarala sa njim. Danas uzivamo u velikoj ljubavi. Da mi je neko u zivotu rekao da ce tako biti nikad ne bih verovala.