Follow Us @soratemplates

TRUDNA SAM PRVIM DJETETOM. DEVETI MJESEC I ODBROJAVAMO DANE DO POROĐAJA. MOJ MUŽ JE PRIJE 2 DANA

Trudna sam prvim djetetom. deveti mjesec i odbrojavamo dane do porođaja. Moj muž je prije 2 dana uzeo godišnji odmor i ne odvaja se od mene. 24 sata dnevno je pored mene, prati svaki moj pokret, obučen i spreman da me vozi za bolnicu.

 
I ja sam uzbuđena, ali on, evo 2-3 dana čini mi se i ne spava. Sinoć ga je umor savlado i zaspao je pored mena, a ja sam odlučila da se sa njim našalim i počela sam da glumim porođaj i na sav glas viknula, POČELO JE!!! PUKAO MI JE VODENJAK!!! Koje sekundarno buđenje, 5-6 sekundi je stojao nasred sobe nije znao kuda da krene, onda je mahnito po čeo da po ormarima traži moju torbu iako je torba već spremna u automobilu, trčao je po stanu kao muva bez glave, a ja sam svo vrijeme ležala i iz dubine duše se smijala njegovom ludovanju.

 
Nakon par minuta je primjeto da mirno ležim i da se smijem, shvativši da ga zezam i da je lažna uzbuna, naljutio se i za kaznu me poljubio :). Možda sam bila malo zločesta, ali nisam mogla propustiti priliku da se našalim. Ko ne bi…