Follow Us @soratemplates

Mamina zljevanka gotova za 10 minuta


SASTOJCI
2 jaja
20 dag šećera
1 vanilin šećer


 
14 dag margarina
2 dcl mlijeka
25 dag brašna
pola praška za pecivo
2 žlice ruma
cca 300gr trešanja



PRIPREMA
Pjenasto izmiksati jaja sa šećerom i vanilin šećerom, pa dodati omekšali margarin. Zatim dodati mlijeko i brašno pomiješano sa praškom za pecivo, te na kraju dodati rum.
Smjesu izliti u namašćen i pobrašnjen pleh (od tuda i naziv-zljevanka :)), te posložiti trešnje.

Peći na 180°C oko 30 min, odnosno dok ne poprimi žuto-zlatnu boju, i dok čačkalica nije suha kada ju izvadite iz biskvita.
Ja sam koristila pleh dimenzija 30x20cm.

Trešnje će same tijekom pečenja "upasti" u biskvit, tj. kako se biskvit diže tako one ostanu u tijestu. Možete slobodno staviti još trešanja da bude bogatije, ali ja volim kada su ovako postrojene vojnički..:)
I iako je sezona trešanja, ja sam ovaj put radila sa smrznutima, a možete isprobati i s nekim drugim voćem, iako je meni ovako najdraže..;)

Izvor:http://www.coolinarika.com/