Follow Us @soratemplates

Nežne kiflice sa ukusom vanile

Sastojci:
3 kesice Pudinga vanilin Dolcela
450g brašna
200g margarina za kolače
50g mlečnog margarina
pola kesice praška za pecivo
100g šećera
malo soli
čaša od 180g kisele pavlake
vanilin šećer
džem


šećer u prahu
Priprema:

U većoj posudi izmešajte brašno, puding, so i prašak za pecivo. U te suve sastojke dodajte margarine i prvo malo sa rukom mešajte, pa posle sa mikserom, lakše je. Dobićete onako rastresitu smesu. Sad ubacite unutra kiselu pavlaku i šećer. Ja uvek imam u jednoj tegli pripremljeno običan kristal šećer izmešan sa vanilinim šećerom u jednakom odnosu. Njega sam koristila. Mesite rukom dok ne dobijete ujednačeno testo. Ohladite testo u frižideru (nekih 45 minuta nek stoji, može i više).  Kada se ohladilo, razvijajte na željenu veličinu.

 
Ja sam filovala sa džemom od kupina i džemom od jagoda. Od ovog testa osim kiflica sam napravila i jednu turu šapica. :D Savet je da džem bude malo gušći, jer kad je redak hoće da iscuri prilikom pečenja. :D Korisitila sam onaj veliki pleh od rerne, obložila pek papirom. Razmaci ne moraju biti veliki jer ne rastu puno kiflice. Zaključila sam da je najbolje staviti rešetku na sredinu i tako peći na otprilike 170-180 C (namestite između 150 i 200 kotur). Pecite otprilike 15 minuta, ne bi trebale da potamne, treba da ostanu onako svetle. Kada ih izvadite iz pleha uvaljajte ih u prah šećer, a kada se skroz ohlade možete ih još posuti prah šećerom kroz cediljku, budu još lepše za oko.

Posluživanje:

Uz kafu,čaj, mleko za klince ( a i za klince u duši)... :D prijatno!